Tuff dag!

Dagen i skolan började med ett svenska prov (oförberett) som va jättesvårt. Så då blev man väldigt irriterad. Sen när vi hade SO måsta vi skriva en hel sida om en bild som vi fick (om franska revolutionen) jättesvårt det också. Sen hade vi Matte, då fick vi göra lite rester och de som inte hade fick fortsätta matte, jag hade en biologi sak som jag måsta göra så då vart jag irriterad (hehe) sen hade vi lunch och det va god mat fast potatisen är jätteäcklig, allvarligt den är helt vattnig och usch :S
Men det fanns lax också så det va gott haha :P
Sen var det idrott, vollyboll så nu har jag ganska ont i händerna. Sen Biologi. Vi lyssnade på hjärtat i stetoskop och massa saker och sen till sist hade vi bild och då fick vi reda på det där provet vi gjorde med massa bilder och när man skulle välja en kategori. Fick jättedåligt :(
Men life goes on haha ;D
Så nu sitter jag här, otroligt trött och väntar otroligt mycket till fredag hehe


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0