Hejsan!

Nu har jag läst igenom Lokala Nätverks kapitlet som vi har prov på imorgon. Hoppas det går bra bara!
Resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt eftersom det är skola imorgon.
Nu är vårat sportlov slut.  Det har gått jättefort! Man har knappt hunnit med nånting känns det som. Tur att man har ett till lov om tre veckor, hehe.
Just nu sitter jag här och bloggar och Jessica sitter och läser sin bok i min fotölj och hon hör inte när jag pratar med henne, haha!
Hoppas morgondagen blir kul! Den enda roliga lektion vi har är matte.. fast datakunskap kan också vara kul. Och jag kan säga att man blir väldigt trött av att ha kemi sista lektionen i en och en halv timme, men det funkar. Tur att vi bara har kemi första året på gymnasiet. Tror vi har fysik nästa år istället.
Senare idag så ska jag och Jessica kanske gå ut och gå! Får se hur det blir med den saken, hehe. Det brukar aldrig bli som man har tänkt sig..
Men nu ska jag sluta blogga och jag hoppas alla får en trevlig dag! Ha det bra!

/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0