Vill ha lov/sommar NU!

Just nu är jag ganska upptagen så jag kan inte lägga in mer än 1 blogginlägg per dag, har nämligen miljoner läxor och prov. Varför måste alla lärare ge oss allt, alla läxor och prov alldeles innan lovet. Till imorgon har jag SO prov, till fredag biologi läxa eller prov, sen kanske nåt om Dopplereffekten (?) till fysiken på fredag. sen har vi fått nån svenska läxa att vi ska skriva om en film (slumdog millionaire) så man ska svara på nå frågor så ska man skriva och så till veckan efter lovet.Sen har vi 150 glosor på engelskan, typ weep-wept-wept eller lend-lent-lent och massa fler. Just nu vill jag bara ha lov och sommar och slippa skolan med alla läxor och så.

Men nu ska jag gå och antagligen plugga!

//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0