1 maj!

Hej! Hade jättekul igår hos Sanna! :) Och då vi var ute och gick och knäppte massa kort och gick ballansgång, haha!

Idag har jag städat mitt rum, det är typ allt jag hunnit med! Tog några timmar.. Lite jobbigt men det var det värt ;). Blev i alla fall mycket bättre när jag tog bort lite saker! Lika fullt i alla fall, hehe.

Sen har jag inte hunnit med så mycket idag. Men nu har jag i alla fall laddat upp med godis och chips för hela kvällen, hehe ;). Kommer bli en tråkig kväll för min kille kunde inte sova här så jag kommer förmodligen sitta framför datan hela kvällen. Och just de, Jessica kommer inte blogga något idag för hennes kille sover här.

Haha, jag hörde just att de fortfarande är folk som smäller raketer!

Jag kommer nog troligtvis blogga mer senare ikväll ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0