11 maj!

Hej! Nu sitter jag här och har precis mejlat in bilderna till min Dinner Guest som jag ska redovisa imorgon. Och förutom den så har vi även nationella prov i matte imorgon! Men vi har i alla fall våran sovmorgon till klockan 9 :).

Idag hade vi en redovisning och ett prov, hoppas att båda gick bra. Och den har dagen har gått så seegt fast vi bara gick till 14.15!

Nu ska jag nog sätta mig och läsa en bok, den jag tipsa om igår, heheh ;). För snart är den utläst! Sen ska jag väl läsa boken som vi ska läsa på svenska-timmarna också, för den ska vara utläst före sommarlovet och jag började läsa förra veckan ;).

Och just det! Nu har i alla fall Jessica och jag knäppt kort på de saer vi köpte i Valbo :). Vet inte riktigt när de kommer upp här men det märks väl ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0