14 maj

Igår var jag som sagt hos Jessica och Camilla, gick dit vid 7 och gick hem vid 12. Sen somnade jag vid 1. Sen kom min pappa och väckte mig klockan tio över 7 imorse eftersom vi skulle iväg till Valbo och shoppa!
Handlade inte så mycket men det var kul ändå haha :)
Det kommer bilder på både igår kväll och kläderma imorgon. Nu ska jag se på Marley och jag och äta massor med frukt och lyssna på musik. Jag orkar inte lägga in bilderna just nu. Har suttit i mer än en timme och försökt skruva ihop min nya fotölj xD Men efter allt slit så fick jag till slut ihop den och nu står den fint i rummet mitt!


Imorgon fyller en av mina brorsor 25 år så vi ska till honom då och äta tårta och då träffar jag Adrian igen, (min syster och Adrian följde med till valbo idag) och det blir jättekul :))


haha måste berätta en sak! Idag på Ikea när vi skulle äta så började Adrian bli lite grinig eftersom han hade fått suttit i bilstolen hela tiden så min syster tog upp honom och satte honom i hennes knä, sen skulle jag gå och hämta mer dricka åt min syster och då precis när jag går så hör man *plask* så sitter Adrian och spyr hela golvet på resturangen på ikea! JAG fick torka upp också xD
Efter ett tag skulle mamma ta honom och samma sak hände igen haha!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0