16 Maj

Hej! Idag är det söndag, och gu va skönt med långhelg! Känns nästan som sommarlov, hehe. Inte kan man vara ute idag heller, det har regnat! Bara ör att det var en sån fin dag igår...

Idag ska jag försöka hinna med lite olika saker. Var meningen att Camilla och jag skulle ha träffat en kompis idag som vi inte träffat på evigheter, men jag känner mig lite hängig idag.. Så jag vet inte riktigt hur det blir med det..
Sen ska jag hinna dammsuga och damma mitt rum, skriva klart en svenska uppgift som skulle varit inne för några veckor sen, och måla naglarna, hehe. Men svenska uppgiften är ju redan så försenad, så den kan vänta några dagar till tycker jag, haha. Så egentligen vet jag inte varför jag sitter här..

Vill verkligen ha den stationära datorn snart! Får 1500 till i slutet av månaden, så då hoppas jag vi köper den! Men då kan jag handla varken kläder, skor, smycken eller nånting förrns i slutet av Juli då Camilla och hag fyller år! Det kommer inte gå bra, inte bra alls...

Men jaa, nu borde jag gå och ta en allergitablett och börja städa!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0