2 ½ män!

Hej! Kollar nu på 2 ½ män och sitter här och lyssnar på musik. Ska snart skicka in till FRIDA-tävlingar! :) Egentligen känns det onödigt, för jag vinner aldrig, haha! Det är det Jessica som gör.. Men man kan alltid ge det ett försök ;).

Alldeles nyss gjorde jag några magövningar som jag ska försöka göra varje dag så att jag får platt mage, hehe. Borde ju ha lite mer magmuskler tills den 1a juni.. ;).

Idag i skolan stod ju jag och Madde i cafeterian och tiden gick verkligen sakta kan jag säga! + att jag gjorde klar min film på Rörlig bild! Och på engelskan (som jag och Madde missa) så kollade klassen på Misery, och för att vi har så snäll lärare fick vi låna hem den filmen så jag kollade klart på den efter vi hade ätit :).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0