23 Maj

Hej! Har precis plockat ihop alla chipspåsar och sånt i mitt och Jessicas rum. Lite mycket säger jag bara, haha! Fick inte ens plats i skafferiet... xD Ska prova installera sims 2 på mammas och pappas dator! :). Får se om det funkar..

Ikväll ska vi kanske beställa från ellos igen! :). Mamma ska ringa för det funkade inte att beställa från hemsidan. Och så måste både Jessica och jag läsa ut böckerna som vi läser på svenskan i skolan, för vi ska redovisa dem på torsdag, hehe. plus att insändarna skulle in för längesen. Den här veckan som kommer tror jag att allt ska vara klart, så lite körigt är det ju.

Nu ska vi testa installera sims så nu måste jag sluta blogga, haha!


//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0