28 Maj

Det blir väldigt långa mellanrum mellan då jag skriver inlägg, haha! Men jag ska bli bättre. Idag började vi sista lektionen tidigare för att våran lärare ville det, så slutade klockan 13! :) Då gick vi 4 tjejer i klassen till Ica och skulle leta lite olika saker. Camilla och jag letade en prydnadssak eller något till morsdagspresent, eftersom det är på söndag! Men vi hittade inget, de hade inte en enda prydnadssak på hela Ica... Så jag vet inte riktigt hur det blir.. Kanske hinnergå och kolla imorgon innan hon kommer hem från jobbet.

Nyss har jag verlkligen slarvstädat, haha! dammade snabbt genom mitt rum, och sen dammsög jag. Var verkligen inte på humör för det idag. Sen plockade jag ihop lite och satte mig här, hehe. Skickade nyss in till en tävling där man kunde vinna en jättesöt vit klänning. Jag älskar tävlingar, haha. Eller ja, kanske inte själva tävlingarna, men om man vinner ;)

Nu ska jag städa i garderoben ute i hallen, har så mycket skor att alla ligger i en hög, haha. Sk be pappa att göra en skohylla där i, har bara det i ena, och det behövs verkligen i den andra med.

Ikväll kommer min kille hit och sover^^. Så då ska og vi tjocka i oss massa chips, hehe.

Men nu ska jag sluta skriva och gå och börja städa garderoben!

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0