8 maj

Vaknade idag av klockan som ringde tjugo över 6. Klev upp åt frukost och fixa mig och så. Sen gick jag, mamma, min bror och hans kompis till bussen som skulle gå halv åtta. Sen tog det cirka 3 timmar att åka till Birsta i Sundsvall. Jag och mamma började på att fika i Ikea. Sen shoppade vi lite där. Sen när vi skulle in där alla andra affärer var så skulle precis Anna Bergendahl börja uppträda så hon sjöng 3 låtar. This is my life, The Army och den hon sjöng på idol audition Have a heart!

Sen shoppade vi lite, åt kina mat. Shoppade lite till. Bussen åkte hem halv 5. Nu är vi hemma och jag upptäckte att ramarna jag har köpt Är för små motför nå svart-vita blomm-tavlor jag köpte xD så typiskt oss att inte kolla storlekarna innan vi köper nåt xD
Men vi ska ändå åka till Valbo i Gävle på fredag med min syster och Adrian och och pappa så får köpa något nytt då haha!


Går tyvär inte ladda upp bilder nu så laddar upp när jag kan!


Igår satt jag, mamma och pappa barnvakt åt Adrian i några timmar när min syster och hennes kille var på trav. Tänkte ladda upp en bild från igår på Adrian men gick inte -.-
får försöka imorgon med det också haha!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0