9 maj

Har ätit frukost, duschat och damsugit! Nu sitter jag här och lyssnar på musik :)
Det är soligt ute och säkert jättevarmt!
Längtar tills fredag! Då ska jag få en ny fotölj och en ny datastol! eftersom jag tappar så mycket hår så allt fastnar på stolen haha.Sen ska jag köpa nya fina kuddar och ett grått överkast!


Anna Bergendahl är ju jättebra! lyssnar på hennes skiva just nu, The Army är underbar!




Ramarna och fotona som inte "passade ihop" Och den nya filten kom också i bild haha!



Bild från i fredags när vi var barnvakt åt Adrian!
*Nakenfis*


Tyckte denna bild var så rolig så jag måsta ladda upp den haha!
(bry er inte om tröjan, Vi tog en av mamma och pappas gamla tröjor eftersom han spydde så mycket och han hade inte så många med sig)



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0