Alone?

Jag har träffat några underbara personer genom internet och genom att vi alla älskar bandet McFly. Nu glider vi isär, det känns som om alla är arga på mig och att jag aldrig kan göra någonting rätt. Känns som om hela världen bara tröttnar på mig. Ena stunden är jag allas bästis och andra stunden hatar alla mig. Både IRL och på internet. Jag är bara mig själv och ingen verkar kunna acceptera det. Jag kanske borde vara ensam hela livet? om ingen kan stå ut med mig, inte ens de som har varit mina "internet bästa kompisar" så är det ingen ide att jag ens försöker bli vän med någon mer.
Men innan jag ska avsluta så ville jag bara säga tack till Jessica och Camilla som har funnits för mig i vårt och i tort sedan jag var 3 och dem 5år. <3




//sanna

Kommentarer
Postat av: Kristina

vad har hänt :o

2010-05-24 @ 16:07:51
URL: http://twistandshout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0