Bollnäs imorgon!

Imorgon har vi först skola. Lokala nätverk i 2 timmar.. Sen har vi en lektion som vi inte måste gå på, men jag och Jessica ska dit och få reda på våra betyg på sista uppgiften, sen tänkte vi sitta där och göra klart en massa andra skolupgifter :). Sen har vi klassråd 11.15 i samma klassrum så vi behöver inte direkt stressa, haha. Sen efter det så slutar vi! :D. Och då ska vi antingen äta i skolan, eller gå hem och äta nånting, beror på vad det är för mat i skolan, hehe. Sen ska vi till bollnäs med mamma! Hon ska klippa sig så då ska vi gå runt i affärer under tiden och sen ska hon kanske köpa nåt åt Jessica och mig tills vi fyller år! (vi fyller år i juli, och vi måste vara med när mamma ska köpa kläder och sånt, annars köper hon bara fel saker, haha). 

Snart ska jag och Jessica prova bikiniar för att se vilka vi ska ha på klassens dag på tisdag, haha. Kommer allvarligt talat vara helt slut då vi kommer hem! Så det blir nog inget blogganda då. Åker ju vid 8 och kommer hem ungefär klockan 18. Men förhoppningsvis får vi bra väder då så att det blir kul! :D

//Camilla  

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

jag letar nya bloggar att följa!

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

2010-05-30 @ 19:45:28
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0