Bollnäs!

Idag duschade jag, åt frukost och åkte sedan till bollnäs med föräldrar. Köpte inga kläder eftersom dom hade stängt så vi gick inte in i själva stan. Bara var till jysk, rusta, dollar store och sånt. Köpte Solglasögon för typ 30 kronor på Dollar s. Som jag DÅ inte tyckte var nå stora men när jag kommer hem, tittar mig i spegeln osså inser jag att jag ser ut som en fluga i dom!! Inget bra köp :( tyckte dom var så snygga i affären men dom gick inte hem sen. Men dom duger kanske om man är hemma bara och det är soligt och man är ute haha :P
Nu har jag typ 5 eller 6 par solglasögon och bara två som ser nästan likadana ut duger.. så jobbigt!
Sen köpte jag en svart ram också :P







//sanna

Kommentarer
Postat av: Kristina

sv: Neej jag gjorde ju inte det. får nog nöja mig med att jag såg honom live i fredags! ;)

2010-05-24 @ 16:11:33
URL: http://twistandshout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0