Dålig uppdatering!

Ja, det har varit lite dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna! Men jag har inte riktigt mått bra.. Varje dag när jag kommit hem från skolan har jag haft så ont i huvudet så det känns som att hela huvudet ska explodera! Plus feber och yrsel. Och det går inte över förrns jag sover en timme. Vet inte vad det är heller..

Menmen! Hoppas det går över snart alla fall, det är ju inte länge kvar i skolan nu!

Min dator stängde nyss av sig själv, för att jag lämnat den på i en timme, hehe. Så går det när man har laptop!

Imorgon så har vi sovmorgon till 9. Skönt. Och då ska vi bara kolla på våra egna filmer vi gjort. Så, hehe kommer nog blli lite skratt. Imorgon klockan 1 ska vi även på en föreläsning i 1 ½ timme, sen är det sista lektionen i kemi. Jippie! :D

Sen när jag kommer hem ska jag sätta mig och läsa ut min bok (ca 100 sidor kvar) och skriva om författarn så att det lbir klart till på torsdag! Sen ska jag även försöka hinna med att måla mina tånaglar, hehe. Jag vill börja använda gladiatorskor!

Alldeles nyss var Camilla och jag ute och hoppade lite studsmatta. Jättejobbigt, haha. Och kallt åt fötterna! Hade inga strumpor på mig, hehe.

Men nu kommer Camilla hit. Ska antagligen kolla på nån klädhemsida eller nåt, och sen ta tvätten. Och just det! Imorgon ska vi även försöka hinna tvätta lite! Har så dåligt med kläder, hehe. Kommer kanske en dagens klädsel lite senare, eller kanske imorgon, eller kanske aldrig, haha!

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0