Duktig!

Hej! Idag har Jessica, jag och en kompis varit väldigt duktig! Vi hade först gympa före lunch, sen efter skolan så skulle Alice orientera för hon missade det i höstas då resten av klassen gjorde det. Så vi följde med henne och då var vi ute och gick i 2 ½ timme! Väldigt duktigt av oss!^^ Så nu är man ju lite slut i benen men men!

Har inte tid att blogga så mycket de sista veckorna innan sommarlovet. Har fullt upp med skolan, men på måndag blir det kanske våran sista kemilektion! Och på tisdag blir det förhoppningsvis våran sista TMS-lektion! Och nu på fredag har vi nationella prov i matte, fast den här gången del 2. Får hoppas att det går bättre än det förra.

Men nu är det nog inte så mycket mer kvar! Som jag kan komma på nu är det insändaren till svenskan, rapportskrivning till samhällskunskapen, några labbar i kemi, en bok som ska va utläst som man ska prata om inför klassen, slutprov i lokala nätverk (som utger största delen av betyget!) och så förstås nationella provet i matte.

På fredag kommer jag inte heller kunna blogga för då ska jag iväg och sova hos min kille!^^


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0