Fredag!

Äntligen är det helg! Slutade 11.15 idag. Jätteskönt. När Camilla och jag kom hem fick jag jätteont i halsen helt plötsligt, och nu är jag alldeles uppsvullen på vänster sida och förkyld. Inte kul..

Imorgon ska jag få räls. Så ska kliva upp ungefär klockan 6! Ska vara där klockan 10, så ska åka strax före 8 så att vi hinner äta nåt före. Sen kommer jag säkert vara där inne i 1½ timme drygt, och sen ska vi äta igen, haha! Men den gången på Valbo. Sen ska vi shoppa! Så hoppas jag inte har ont i halsen och är så förkyld då, i så fall blir det jobbigt..

Sen då vi kommer hem från Gävle ska vi först åka och hämta Camillas kille, och släppa av dom hemma, sen ska vi åka och hämta min kille, hehe.

Ikväll ska jag kolla på talang och modern family, älskar det programmet, haha. Och vräka i mig godis såklart! Om halsen tillåter.. För sen när jag väl fått räls så vill jag inte äta godis på ett tag, utifall det lossnar.

Men nu ska jag sluta kolla på Bones och gå ner och duscha!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0