Gamla bilder!

Sitter nu här och bläddrar igenom mina bilder på datorn. Och jag måste säga att jag inte ser normal ut på ett enda kort, haha! På ett kort såg jag till och med ut som Piff eller Puff xD

Nu vart jag sugen på rabarberpaj, haha! Men snart är våra mogen, då ska jag baka mycket!! ;).

Borde egentligen gjort någon läxa idag, men jag orkar verkligen inte... Typiskt mig att spara allt till sista dagen. På torsdag ska vi redovisa om några böcker vi läst på svenskan, och jag har inte ens läst ut min än! Plus att man ska leta fakta efter författaren. Då vet jag vad jag ska göra efter skolan imorgon.. Vi som går till 16. Men förhoppningsvis får vi sluta tidigare eftersom det är våran sista kemilektion och vi ska bara få reda på betygen! :). Hoppas inte läxorna tar hela kvällen bara.. Måste ju hinna med något annat med!


//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0