Hej!

Idag är det tisdag, och äntligen är TMS-redovisningen klar! Har inte haft tid att blogga nånting de senaste två dagarna, och så kanske det kommer bli fler gånger nu strax innan sommarlovet..

Som Camilla skrev så var hon, jag och Alice ute på orientering! Det var samma bana som då vi sprang i höstas, samma karta och allt, men det fanns inga kontroller! Letade överallt, och vi kom ju ihåg vart de hade varit, men de fanns ingenstans! Så efter att ha tagit två kontroller av 12 tror jag att det var, irrat runt i en cirkel RUNT där alla kontroller troligtvis var, och kommit tillbaka dit vi började, så letade vi lite extra efter en kotroll, eftersom vi var SÅ nära att ge upp. Då helt plötsligt hör jag hur Alice skriker "Ahh, en orm!!!!" och vi springer skrikandes därifrån. Usch är allt jag säger, den fräste åt oss!! Vi började orientera ungefär vid 15, och kom hem strax efter 17.30.. Samma bana tog 1½ timme förra året. Och då räknar jag med promenaden som var en halvtimme dit och en halvtimme hem också.

Då vi kom hem stretchade vi och Alice visade mag-övningarna hon gör på dansen (hon går på cheerdance), så nu kan vi göra det hemma med! Ska försöka få alldeles platt mage till första juni.. kommer inte gå så bra, eftersom det är bara 2 eller 3 veckor dit! Det kan man kalla sista minuten, hehe. Men försöka går ju alltid ;)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0