Hej!

Som Camilla skrev igår så kunde inte jag skriva nåt inlägg för min kille sov här^^. Sen satt vi hela morgonen idag och kollade på Simpssons med dansk text xD. Sen lärde han mig spela vändtia. Jag vann första gången, sen var det inge kul längre...

De som såg Camilla och mig när vi satte upp studsmattan fick sig nog ett gott skratt. Det fick vi själva också.. Men nu står den upp i alla fall, och det går och hoppa på den! Vilket inte riktigt är vår förtjänst..

Hade tänkt kolla på Wipeout nyss, men kom på att det redan hade börjat, så jag orkade inte knäppa på tvn, hehe. Imorn är det skola igen... Har inte hunnit gjort nånting i helgen känns det som! Ändå har jag gjort massa saker.. Ajja, det gäller att se det positivt. Om drygt en månad är det sommarlov! Det behövs verkligen nu.

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0