Hurricane!

Kollar i min garderob och testar kläder och tänker på vad man kan ha till vad och blah blah haha. Längtar verkligen till sommaren då man kan ha sommarkläder. Typ ingen i skolan följer liksom modesidor, modebloggare och sånt. Dom tycker typ att det är konstigt och sånt. Dem vågar liksom inte eller fattar inte hur snyggt det är med högklackat, lite bling bling på axlarna på kavajer och liknande. Irriterande? JA!

Testade bl.a två saker som jag tänkte på idag i skolan att dom var alltför stora och att jag nästan ångrar att jag inte köpte mindre storlekar. Det är på ett par Jeans shorts och ett zebra-randigt linne. Men nu när jag testade dom tänkte jag på vad jag kunde ha till och då blev jag plötsligt nöjd igen haha!



*Gammal bild*




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0