Kläder bl.a

Nu kommer kläderna jag köpte i Valbo i fredags!
Det blev smockfullt i bilen redan efter vi hade varit och köpt madrasser till ute möblerna som vi har på altan. Och sen så innan vi skulle åka hem så sprang jag och mamma in till Ikea IGEN och letade efter galgar. Då hittade vi det och köpte 28 stycken för det va det jag behövde, jag ville ha vita och svarta likadana galgar men det fanns bara svarta så då tog jag det men nu har jag faktiskt jättesnyggt med likadana galgar och inga är av trä eller nåt. Men vi fick Packa in en och en pack i bilen, fick pressa galgarna mot tacket, mot rutorna och allt för vi fick inte plats XD Såg nog jätteroligt ut haha!
Det är jättekul eftersom vi har träffat Adrian 3 dagar på rak, först I valbo när han och min syster följde med, sen på lördagen när han skulle sova hos oss osså idag när han skulle åka hem =) Sen träffar jag honom på fredag igen! Det bästa är nog att eftersom min syster är hästintresserad och har egna hästar så ska hon jobba på stallet 2 ggr i veckan kanske i sommar och då ska jag ta bussen och åka dit. Antingen mellan 9-1 eller 1-4 så det blir jättekul :) men nu kommer bilderna! Jag skriver så mycket att de flesta läser nog inte ens hit hehe.


Galgarna

Dem gamla XD

Köpte vit kofta utifall det är kallt på skolavslutningen så ska jag ha denna

Lila rutiga Strumpbyxor, blå strumpbyxor och svarta vanliga leggins!

Zebra mönstrigt linne

Rött vanligt linne, köpte inte så mycket. Hittade faktiskt inte mer än såhär. Men blev nöjd ändå eftersom jag hittade en skön fotölj och ett fint överkast.


Före:


Efter:

Är supernöjd!!

tråkigt att filten är lite mer beige än vad kudden är men det syns typ inte haha!

Sen så åkte vi ifrån Valbo vid halv 6 och kom hem vid halv 8.
Då orkade ingen hjälpa mig med att sätta ihop fotöljen så jag bestämde mig för att göra det själv!



Den brittiska grejen ska egentligen inte vara där och inte gentligen kudden heller men men, det bara blev så att dom hamna där!


Sen ska jag visa vad jag hade igår också:

Invigde de blåa strumpbyxorna redan igår!




Snart börjar ännu en skolvecka!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0