Måndag!

Ja, idag är det ny vecka, och bara 5 veckor till sommarlov! Verkligen efterlängtat nu...

Har gympaprov och TMS redovisning imorn, och på onsdag är det nationella matteprov. Hehe idag på matten satt jag och Madde mest och lekte med tärningar. Meningsfull lektion vill jag mena.. Spelade även plump, vilket jag förlora.. Och jag har fått fläskläpp efter tandställningen! Inte kul.. En klasskompis sa till mig idag att det såg ut som jag snusa.. Ajja, det blir väl bättre får man hoppas!

Och idag hade vi kemiprov, labb. Tror det gick bra faktiskt, men är inte säker.

Nu kollar jag på Navy CIS och ska sitta och slappa. Borde läsa till gympaprovet, men orkar inte.. Det är så många sidor och jag har läst säkert 5-6 gånger, så det borde sitta... Sen ikväll blir det svenska hollywoodfruar!

Just det, kläderna kommer nog upp här inom kort, när vi nu orkar fota dom.. Och en kompis ska ha dansuppvisning i början av juni, så då ska Camilla och jag fota henne :) Kommer bli kul! :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0