Onsdag!

Fy vad mycket läxor vi har nu! Det enda jag hinner göra efter skolan är läxor och äta! Och hoppa studsmatta, hehe. Men kunde inte hoppa nå länge idag, tror jag blev allergisk mot pollen.. Så gick in å stretcha och satte mmig och läste. Jag har två böcker att läsa ut på 4 dagar. Lycka till säger jag bara med alla dessa läxor! Ändå är de redan omlånade en gång..
Jaja, det är sånt som löser sig.

Tänkte lägga in en bild på kläderna jag hade idag, bara för att det var längesen ;) haha, använder alltid samma kofta märker jag.. Jaja, strunt samma! Här kommer i alla fall en bild :).

Tröja från Cubus, kofta från Cubus, jeansen är köpt på nån utförsäljning på folkets hem.


Och just det! Mamma sa tidigare idag att vi kanske inte kommer kunna shoppa nåt på lördag för det var nån strejk i affärerna :S. Det hoppas jag verkligen inte att det är!

// Jessica


Kommentarer
Postat av: allie

det är snack om att handels ska strejka. men inget är säkert. tror du kan vara lugn!

2010-05-06 @ 23:56:48
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0