pinsamt!

Idag gick vi till klockan 4 så det enda jag har hunnit med efteråt är att äta och har precis satt mig här. Idag gick halva klassens tjejer till Ungdomsmottagningen och pratade bl.a om lite olika saker hehe.. Det va lite pinsamt kan jag säga!
Men aja xD
Hade först Svenska sen SO sen gick vi dit, egentligen skulle vi ha matte. Sen lunch och idrott. Sen biologi och det sista var bild!
Och imorgon har vi matte prov direkt på morgonen.. kommer gå urenkelt vill jag mena, jag som suger på matte :(

Om en timme ska jag cykla på träningscykeln i en timme, sen duscha. Klockan 8 är det Ugly betty sen Desperate Housewives och sen cougar town!


Imorgon slutar vi iaf 5 över 2 så det är en kort dag =)

Men nu ska jag läsa bloggar och lyssna på musik och så, kan inte sluta lyssna på Walk the line soundtracket! Jag har verkligen blandad musiksmak! Walk the line soundtracket är ju typ låtar som låter som 50-talet eftersom att filmen är baserad mellan 40-60-talet. Sen kan jag lyssna på lite rock sådär (inte metall eller nåt sånt typ hårdrock elr nåt) och sen pop, ballader.. massa olika =)

Usch.. verkligen intressant inlägg det blev haha!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0