Sorry!

Det gick inte ladda upp bilderna idag heller, internet funkar inte ibland men msn och spotify funkar.. otroligt frustrerande :/
Men jag har iaf knäppt bilderna så jag har dom på datorn just nu och nu när jag väl är inne på internet så är det så sent att jag inte vet om jag hinner ladda upp dom alla. Så vi får ta det imorgon istället!

Sitter och chattar med käraste Kristina som driver denna blogg: http://twistandshout.webblogg.se/

Och hon har gett mig massa bra låtar idag och jag dör! har hört samma låt cirka 7-8 ggr på rad nu!! det är såna gamla underbara låtar! fast egentligen är den nog från 2005 men eftersom det är från en film så låter den gamlare liksom.. om någon ens förstår vad jag pratar om (hehe)
Fattar inte hur jag ska kunna gå ifrån datorn!!


Men denna vecka är det iallafall kort vecka.. fast vi har prov på onsdag, matte. Det får gå som det går tycker jag haha! Orkar inte längre, tur att det är snart lov.



Lyssnar på soundtracket till denna film!






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0