Tisdag!

Hej! Idag har väl varit en rätt så vanlig dag kan man väl säga. TMSen blev uppskjuten till nästa vecka, så det var ju skönt! Sen på gympan hade vi nån vikarie för hon vi skulle haft var borta. Hade teori och styrketräning. Det roliga var att vi är drygt 20 i klassen, och 4 stycken var med på gympan! Själv var jag inte med, börjar bli förkyld. Eller så är det allergin som blivit värre, det vet jag ju inte..

Idag var det meningen att min kille skulle följa med mig hem, men han kunde inte, så Madde följde med mig hem istället, medan hon väntade på att hennes mamma skulle sluta jobbet. Så vi satt och pratade i köket i en timme ungefär. Sen kom Camilla och hennes kille och ville ha nåt att äta så då satt vi där och skratta. Sen gick Camilla och han ut och hoppade studsmatta, och jag fick plocka ordning i köket.. Sånt man får räkna med ;).

Sen när han åkte hem så gick Camilla och jag ut och hoppade och flamsade oss i 20 minuter. Duktigt gjort av oss tycker jag!

Nu ska jag alldeles snart gå ner och duscha, och sen så ska jag läsa till lokala nätverksprovet senare. Så bloggar kanske inte nåt mer ikväll. Var meningen att Camilla och jag skulle göra kemin som är läxa tills imorgon, men vi hade ingen miniräknare där det stod log på hemma, så vi får göra det på rasten innan kemin imorgon istället ;p.

Och just det! På lördag ska Camilla och jag till Gävle. Jag ska få räls och Camilla ska spänna sin. Sen blir det shopping!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0