Usch jag dör!

Har cyklat, duschat, ätit middag.. sett spindlar!!
För nån dag sedan såg jag en stor smal spindel i trappen på väg upp till mitt rum, sen igår såg jag en liten en som satt i gardinen, tog evigheter att hitta den efter jag hade "slarvat" bort den. Men till slut.. äsch nu kommer jga inte ihåg vad jag gjorde av den.. aja
Och nu när jag precis klev ut ur duschen ser jag en STOR TJOCK spindel krypa under handuken som jag står på och jag typ skriker springer till andra sidan av badrummet och skyndar att klä på mig i rädslan att det ska finnas fler spindlar likadana i badrummet, jag känner typ hur det kryper på mig men som tur är så var dte inga spindlar bara jag som inbillade mig hela tiden. Om jag ser en enda till spindel så blir jag galen! Är det spindlarnas säsong???


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0