Vanlig dag!

Hej! Ännu en vanlig dag i skolan. Fast idag fick vi kolla på en skidfilm som några som går 3e året hade gjort. Vissa delar av den var riktigt kul :).

Och imorgon har vi nationella prov i matte från klockan 8-10, hoppas det går bra! Och direkt efter det ska man gå till arken och ha CAD. Sen slutar vi 11.15 för typ den 5e fredagen i rad(?) :). Våra svenskalektioner blir ofta inställd på fredagar eftersom vi har fått kompledigt och så har andra klasser haft nationella prov som våran lärare var tvungen att vakta. Och det är väldigt skönt att sluta så tidigt på en fredag!

Imorgon kväll ska jag till min kille och sova! :) Andra gången jag sover där på 6 månader, inte så bra, haha. Han sover här nästan varje helg annars :P. Men nu är det min tur att sova hos honom ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0