1 November

1 November, snart är året slut.. 2010 har varit ett jättebra år för mig, började redan i Januari när Adrian föddes, min absoluta bästa dag i mitt liv :) eller ja, bästa var kanske när jag fick hålla Adrian för första gången, två dagar efter han föddes!

Om en månad är det ju julkalender och allt sånt där :o man ska städa, ta upp alla julsaker. MYS!
Sen kommer ju snön om mindre än en månad också, förra året snöade det den typ 18 Oktober eller nåt.



Sitter i min systers lägenhet, tog bussen vid 10.50 och kom hit halv 12 ungefär så jag har snart varit här i en timme.Adrian sover och min syster är på travbanan för hon ska köra häst i ett lopp.
Men nu ska jag gå och titta till Adrian så han inte är vaken :)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0