10 November

Hej! Idag gick vi i skolan mellan 9 och 14. Blev även brandalarm så vi fick stå ute i snön utan jacka! Lite kallt var det ju.. Plus att det snöade hela tiden så det gjorde det bara ännu värre haha. Kul att det har börjat snöa i alla fall! :)

Efter skolan så gick Sanna, Jessica och jag till Into, Konsum och centrumbutiken. Jag köpte 2 burkar glitter på Centrumbutiken som man kan ha till hår, ansikte och naglar, men jag kommer nog använda det till naglar :p Sen så köpte Jessica ett läppstift och en ögonskugga. Jag har glömt knäppa kort på glittret, men Jessica knäppte kort på det som hon köpte så här är det!




//Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

Haha, aah, Det är mysigt med snö på Julafton oxå (; <3



Tack föresten :D <3

2010-11-10 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0