11 November

Hej! Idag har Jessica och jag varit i Gävle hos tandläkaren. Jag fick ta bort en tandställning också! Inte den jag trodde, men ;). Nu är det bara tre kvar och nästa tar jag bort i januari! Har ont i tänderna nu och lite svårt att äta, men det är inte lika illa som förra gången i alla fall! Köpte lite saker, kommer väl upp bilder nån gång. Sprang i affärer tills vi fick så ont i fötterna och orkade knappt gå till bilen, haha. Sen sov Jessica och jag på vägen hem också.. ;).

Sen stannade vi till på Hemköp och sen åkte vi till mormor och morfar (det va dom som skjutsade oss) och väntade där tills våran moster slutade jobbet så fick vi åka hem med henne :).

Jessica och jag kollade nyss på ett Desperate Housewives avsnitt. Nu har vi bara tre kvar.. Och det var egentligen mamma som lånade det och hon har inte ens börjat kolla än, haha.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0