12 November

Hej! :) Idag gick vi i skolan till 10 över 13 egentligen, men blev klar tidigare på programeringen så fick gå :). Fick programeringspapper idag där man ska välja en kurs för nästa termin. Funderar på att välja flash, eftersom c++ jobbar vi med redan, och tror vi ändå ska läsa programering C i trean i c++, så det kan vara kul att testa flash när man troligtvis inte kommer jobba med programering i framtiden ;).

Sen följde Madde med mig och Camilla hem. Det slutade med att jag somnade, haha... Och dom kollade på en konstig film på tvn om utomjordingar. Kunde inte hålla ögonen öppna! Tror jag såg mellan 5-10 minuter, hehe.

Sen när Madde åkte hem så la jag mig och läste och Camilla somna. Sen har vi ätit (fiskbullar på en fredag är ju inte så kul..) och nu sitter jag här. Läser lite bloggar nu, och sen så ska jag se idol. Efter det blir det att kolla på Kenza & Tyra show. 

Orkade inte blogga nåt igår, hade så ont i munnen. Har fortfarande, men idag har jag varit piggare. 


// Jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0