16 November

Hej! Idag gick vi i skolan till 4. Musiken var lätt roligast! Första lektionen var foto, men då gjorde vi inte så mycket, knäppte lite kort och sen så satt vi bara vid datorn, haha. Sen hade vi fysik, men då var inte läraren där så vi fick labba så gott vi kunde utan lärare. Sen efter lunchen hade vi svenska & engelska, men då skulle våran lärare bort då också, så vi skulle hinna klart med svenskan för den ska redovisas imorgon. Så efter nästan en timme så var Jessica och jag klar, men det var ungefär en timme tills nästa lektion skulle börja! Så då satt vi i klassrummet och prata bara,haha. Sen hade vi då musik och vi sjunger jullåtar i stämmor. Riktigt roligt!

Nu sitter jag här och har letat lite saker till svenskan. Sen ska jag bara skriva dem i boken, sen e allt klart! Då ska jag träna lite matte till omprovet på torsdag.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0