28 November

Hej! Blev ingen bloggning igår, pga att jag låg i sängen stora delar av dagen.

Idag så hade jag alarmet på 10, men vaknade 12, hehe. Så åt frukost och så, gjorde fysikläxan och renbäddade åt mamma och pappa. Nu ska jag inte göra nåt speciellt idag. Camilla ska troligtvis måla mina naglar, och fylla i hennes egna och sätta dit nya stjärnor, dom förra lossnade. Och måla mina tånaglar, haha. Slog tårna i mitt nattduksbord så nagellacket försvann, ont gjorde det också!

Igår kollade Camilla och jag på Robin Hood, haha! Det måste lätt vara en av dom bästa Disneyfilmerna^^. Det roligare är att dansen är lite av flera olika disneyfilmer. Bland annat Aristocats, snövit och djungelboken.


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Cajsa

lagt till er nu. :)

2010-11-28 @ 14:18:24
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0