Blodshämd

Idag i skolan kom massa lärare ifrån gymnasium och berättade om deras linjer och så. Vi hade inga vanliga lektioner på hela dagen. Imorgon kommer Dogge Doggelito till skolan och ska prata om droger och sånt.. eller nå xD
Idag när jag kom hem kollade jag på 8 avsnitt av McLeod's Daughters och det tog cirka 6 timmar xD jag är sååå beroende, man vill bara se mer och mer hela tiden så det är så svårt att sluta haha.
Igår började jag läsa den 11 boken (av 47) i bokserien Sagan Om Isfolket. Riktigt bra e den, ska försöka hinna läsa ut boken på 7 dagar, alltså 2 kapitel varje dag ska jag läsa. Men kapitlen är så långa, vissa kan ibland vara över 20 sidor och vissa e typ 12 :P
Det är alltid exakt lika många sidor och lika många kapitel i böckerna haha :)
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0