Fars Dag

Idag var jag inte bara lite trött utan mycket trött efter ha stannat hos Jessica och Camilla till klockan halv 3 igår haha. Skulle upp tjugo i 10 och när jag vakna idag fick jag panik för jag trodde det var måndag och att jag hade ställt om klockan för sent hehe...jaja.. Min syster kom vid halv 11, slängde in Adrian typ och lära sticka sen och sko en häst haha. Så fick vara lite barnvakt idag, när hon kom så kom även min ena bror (som inte bor här hemma) och hans tjej och vi firade pappa på fars dag och åt tårta :)
Inget nytt roligt att berätta... imorgon ska kanske jag, Jessica och Camilla gå i lite affärer efter skolan, måste köpa svart,vitt och kanske några andra färger på nagellack :) har nämligen inga vita eller svarta!
//sanna

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv; Oj! såg de nu. :)

2010-11-14 @ 23:04:52
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0