Fredag

Hej! Blev ingen bloggning för mig och Camilla igår, vi hann inte! Gick i skolan tills 2, sen så la vi oss och läste, och klev upp ungefär 4. Sen åt vi och duschade och sen kom Madde och Elli hit så kollade vi på The Notebook :) Hade glömt hur bra den är!

Igår hade vi först matteprov, vilket gick rätt så bra tror jag. Sen direkt efter hade vi livräddningsprov på badet. Trodde det skulle vara mycket värre än det egentligen var, så det var ju bra, hehe.

Idag så hade vi nationella prov i engelska, tror det gick bra med. Sen så fick vi reda på programmeringsprovet vi hade för några veckor sen. Hade alla rätt, helt otroligt, haha!

Nu ska jag läsa lite bloggar och så, eftersom jag inte hann det igår, sen blir det idol. Såg att det skulle vara klassiker, så det blir nog bra.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0