Fredag

Hej! Snart är det slut på höstlovet. Hade gärna haft längre lov.. Menmen, det är väl inget att göra nåt åt.  

Var med mamma till ortopeden idag, för hon skulle kolla axeln. Sen åkte vi på Dollar Store, Elgiganten och Willys. Jag hitta absolut ingenting. Camilla hittade pennburkar och rhinestones.

Kom hem runt 1 nångång, då åt vi på Pelles, och mår fortfarande jätteilla sen dess. Har nyss ätit tacos vilket inte gjorde saken bättre.

När vi ätit så kollade Camilla och jag på två Desperate Houswives avsnitt. Snart har vi kollat på hela första säsongen. Somnade såklart, hehe. Vaknade runt halv 6, hjälpte mamma med maten och nu sitter jag här. Ska nog spela sims 2 nu, hehe. Sen blir det att kolla på idol.


// Jessica

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin header =)

2010-11-05 @ 19:44:02
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, följ gärna min blogg :)

2010-11-05 @ 19:44:24
URL: http://melzies.blogg.se/
Postat av: Anna

riktigt bra blogg :)

äre nått du undrar över hos mig?? ställ då en fråga i frågestunden..om inte ha en fortsatt bra dag :)

kram<3

2010-11-05 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0