Lördag

Tidigare ikväll, ungefär vid sju så var Sanna, Jessica och jag ut och gick. Riktigt skönt att äntligen vara ute och röra på sig, haha! Måste börja ut och gå oftare, måste få bättre kondition..

När vi kom hem så duschade jag sen så var det Toy Story 2, men det visade sig att jag hade sett den och då var det inge kul, hehe. Plus att jag somnade under filmen.. xD

Sen har jag hunnit kollat på Robins, Unsolved Mysteries och lite av Skin Deep. Och ätit lite glass, men det är det enda onyttiga jag har ätit idag! Har inte varit nå sugen på godis.. än i alla fall ;). Tyvärr har inte Jessica och jag hunnit kolla på nåt Desperate Housewives avsnitt.. Vill se klart första säsongen! Sen sa mamma att hon som vi har lånat säsongen av hade 2-5 också, så de ska vi också fråga om vi får låna, haha! Sen efter det ska vi börja kolla på alla Beck-filmer som mamma och pappa har.. De har inte alla, men väldigt många. Plus att vi inte har sett alla våra egna filmer heller! Så vi måste nog börja kolla på film oftare.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0