Måndag

Hej! Idag har jag mest städat hela dagen. Camilla och jag har försökt fixat våra rum tills filmkvällen imorgon, vilket blev väldigt trångt, haha. Jag har både hennes och min fotölj i mitt rum. Hon har tagit min fotpall och alla mina väskor som låg på golvet, hehe.

Camilla sitter och målar sina naglar så ni får nog se bilder snart ;). Jag sitter och letar lite ny musik, så har ni nån jättebra låt kan ni gärna dela med er av den :).

Igår var Madde här så vi hade en liten mini-filmkväll. Kollade på One Missed Call. Har sett lite av den förr, så det var ju kul att se hela :) Den var jättebra, lite hemsk bara.

Nu ska jag läsa bloggar och fortsätta sitta vid datorn tills vi ska äta, sen ska vi ut och övningsköra! I mörkret, så får se hur det går..


Bild på Camilla och Sanna sen i lördags :)


// Jessica

Kommentarer
Postat av: SIEL

1-3 dagar stog det på beställningen :D

2010-11-01 @ 16:14:37
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0