Nail Art

Idag i skolan satt jag och tänkte på att jag ville göra om mina naglar haha, så idag när jag kom hem tittade jag på Mcleod's Dauhters 2 avsnitt, sen åt jag och sen dess har jag gjort om mina naglar. Först tänkte jag göra Water marble nail art med svart,vit,mörkgrön och silver, men konstigt nog fastnade inte det svarta på naglarna när jag lade det i vattnet :S efter flera försök så bestämde jag mig för att jag skulle göra egna tippar. Så nu ser de ut såhär:
såhär håller jag till, lite papper, nagellack, glitter (pricken i mitten av pappret) tops och såna där cotton pads haha :)
började med ett ljuslila lack under
blev inte så där super häftiga och kompliserade men jag är ganska nöjd :) Hade ju alltid kunnat blivit bättre ;)
men jag har precis fått "långa" naglar och innan dess hade jag nästan inget intresse för naglar och nagellack, så jag har ju inte precis kunnat träna hela mitt liv..haha
//sanna

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad snyggt det blev! :) Kram

2010-11-18 @ 20:16:10
URL: http://dbtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0