Onsdag




Provade nyss att installera två skivor som följde med kameran, för Camillas och min mosters sambo sa att det skulle finnas ett fotoredigeringsprogram med, men det gjorde det inte. Så nu har vi installerat massa konstiga saker, haha.

Funderar på om jag ska se efterlyst eller inte, vet inte hur jag ska göra. Tror jag kanske ska spela sims istället, hehe.

Camilla sminkade mig tidigare idag. Jag bestämde själv hur jag ville ha det och så gjorde hon så. Men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig ändå, haha. Men övning ger färdighet!


Blev ingen bra bild, jag har för dåligt lyse i mitt rum, hehe. Pappa ska sätta upp min nya ljusramp snart. Lite svårt att se, men det är olika nyanser av blått i alla fall.

Åt precis glass med jordgubbar. Jättegott! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla några hemsidor.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0