Övningskörning!

Ikväll var Camilla och jag ute och övningskörde med pappa! I kolmörker på en skogsväg, hehe, och det är bara tredje gången vi kör. Men det gick jättebra! Tog typ 1½ timme. Mycket roligare än förra gången i alla fall. Då höll jag på att köra på en parkerad bil på en parkering.. Idag kunde jag växla, backa och vända. Sen så såg jag även en hare som jag trodde va ett rådjur för man såg bara öronen på den från början. Sen satte den sig på vägkanten och kollade på oss innan den skuttade iväg, haha.

Kollade på svenska hollywoodfruar tidigare idag, men tyckte inte det var lika bra som det brukar. Kanske var för att jag kände att jag hade andra viktigare saker att göra?


Bild på Camilla och mig igår, haha.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0