Söndag

Hej! Har inte bloggat något idag, har bara legat i sängen hela dagen. Mår inte så bra, har ont i huvudet och hela kroppen. Får hoppas det blir bättre imorn.

Vaknade idag av alarmet vid 10, men somnade om och vaknade kvart i 11. Klev upp, åt frukost och la mig igen. Efter en stund klev jag upp och klädde på mig och borstade tänderna. Sen la jag mig bredvid Camilla och somnade där och vaknade halv fyra. Så har mest bara sovit idag.

Nu ska jag snart ner och duscha. Är jättetrött fast jag sovit så mycket. Men ska försöka vara i skolan imorgon ändå, är ju ledig både tisdag och onsdag.

Imorgonkväll så ska mamma ha tupperware party, hehe. Så då kommer Sanna hit så ska vi hitta på något :).


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0