Tisdag

Hej! Idag slutade vi 4, gick hem i världens storm typ, haha. När jag kom hem hade jag lagom ont i öronen, dom bara tjöt. Var smart att glömma mössan hemma... Så Camilla och jag somna i mammas och pappas säng, haha. Vakna av att pappa väckte oss halv 6, då skulle vi äta. Har ätit mycket mindre idag än jag brukar, ändå är jag inge hungrig, mår bara illa.

Idag på musiken så bestämde vi några julsånger vi ska sjunga på avslutningen. Vi blev indelad i tre stämmor, det var jättekul!

Sen kollade vi på Navy CIS. Det var riktigt bra, för dom från NCIS Los Angeles var med :). Känner mig i alla fall lite piggare nu.

Kollade också nyss på Elsas mode, måste komma ihåg att fortsätta kolla på det.

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och så.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0