Vill Måla!

Känner verkligen för att måla mina naglar just nu haha, men jag målade dom i tisdags eller nåt så jag ska vänta tills nästa vecka.. då tänkte jag kanske måla dom såhär:



Har ungefär dom där färgerna så jag kanske ska försöka mig på det där snart :)



Föresten så älskar jag de här Isadora nagellacken som kommer ut i vinter (tror jag)

Jättefin silver till vänster, skulle verkligen vilja ha en sån silver, min silver som jag har är det liksom bara glitter. den där är hela själva färgen silver :)
Den mittersta är brons-liknande och ungefär en sån färg har jag beställt ifrån Oriflame.
Den till höger är en jättefin lilaskimrande färg som är nästan som min blå/gröna nagellacket från ett annat märket som är ganska mörkt men skimrar i olika färger :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0