Water Marble

Imorse klev jag upp vid 1 eller nåt, då cyklade jag på träningscykeln en halvtimme, sen duschade jag och sedan dess har jag tittat på McLeod's Daughters och jag har precis gjort Water Marble, bestämde mig för att jag ville måla om naglarna och då tänkte jag Water Marble haha :)
Vänster hand
höger hand, blev liiite misslyckad men väldigt lyckat för att vara första gången jag gjorde Water Marble :))
Tyckte det blev ganska bra iallafall, förutom att det blev lite bubblor och så men annars va det bra :) Inte lika svårt som jag trodde det skulle bli, trodde det skulle bli mycket värre eftersom alla säger att man måste göra om det flera gånger första gången :P
Använde de här 3 Depend nagellacken. Från vänster: Beige nr 192, grå nr 206 och lila glittrig nr209
//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0