11 Oktober

Hej! Har inte hunnit blogga idag. Mådde inte så bra idag, men var i skolan ändå, annars missar man så mycket. Hade test på programmeringen för vi ska ha prov på fredag så vi skulle kolla om vi kunde allt och det gick ganska bra så jag hoppas att jag klarar det! Sen har vi Matteprov på måndag också.

Igår försökte Jessica och jag knäppa lite bilder till foto a, men det gick inte så bra, så ska fråga våran lärare om hon kan visa oss hur man ska ställa in de, haha.

Kollar nu på Room Raiders, ganska kul faktiskt!Nu snart ska Jessica och jag kolla på Ullared och äta glass, haha. Sen måste vi kolla efter en dator på Dustin Home. Måste köpa en snart! Skulle bli så mycket bättre!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0